Άλμπουμ Σταθερών πλωτήρων Μία από τις πρώτες ποντίσεις των πλωτήρων του ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ κοντά στην Αίγινα (Μάρτιος 1999) Προετοιμασία για μια από τις πρώτες αποστολές συντήρησης του δικτύου πλωτήρων του ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ (Νοέμβριος 2000) Επισκευή πλωτήρα στο ερευνητικό σκάφος του ΕΛΚΕΘΕ (Δεκέμβριος 2000) Ένας πλωτήρας έτοιμος για πόντιση στο κατάστρωμα του ερευνητικού σκάφους ΑΙΓΑΙΟ (Δεκέμβριος 2000) Η βαθμονόμηση εν πλώ ήταν μια συνηθισμένη πρακτική στα πρώτα χρόνια των αποστολών συντήρησης του δικτύου των σταθμών (Δεκέμβριος 2000) Προετοιμασία της δεξαμενής βαθμονόμησης (Δεκέμβριος 2000) Το εσωτερικό της δεξαμενής βαθμονόμησης (Δεκέμβριος 2000) Διακοπή της αποστολής συντήρησης του δικτύου σταθμών λόγω κακών καιρικών συνθηκών (λιμάνι Τήνου, Δεκέμβριος 2000) Διακοπή της αποστολής συντήρησης του δικτύου σταθμών λόγω κακών καιρικών συνθηκών (λιμάνι Τήνου, Δεκέμβριος 2000) Περισυλλογή πλωτήρα που ήταν ποντισμένος νότια της Σαντορίνης (Δεκέμβριος 2000) Βιοαπόθεση (biofouling) που επηρεάζει σημαντικά τις καταγραφές αλατότητας (Δεκέμβριος 2000) Παρά τις δύσκολες συνθήκες, η αποστολή συντήρησης συνεχίζεται (Δεκέμβριος 2000) Παραλαβή των πρώτων πλωτήρων Wavescan (Μάιος 2007) Ο πλωτήρας Wavescan μεταφέρεται στο ερευνητικό σκάφος ΑΙΓΑΙΟ (Μάιος 2007) Ο πλωτήρας Wavescan μεταφέρεται στο ερευνητικό σκάφος ΑΙΓΑΙΟ (Μάιος 2007) Πλωτήρας Wavescan στο κατάστρωμα του ερευνητικού σκάφους ΑΙΓΑΙΟ (Φεβρουάριος 2013) Πλωτήρας Wavescan ποντισμένος ανοιχτά της Πύλου (Απρίλιος 2013) Πλωτήρας Wavescan ποντισμένος ανοιχτά της Πύλου (Απρίλιος 2013) Η αυτόνομη πλατφόρμα βυθού στο λιμάνι της Πύλου (Σεπτέμβριος 2013) Περισυλλογή της αυτόνομης πλατφόρμας βυθού που είχε ποντιστεί κοντά στον πλωτήρα της Πύλου (Νοέμβριος 2014) Περισυλλογή της αυτόνομης πλατφόρμας βυθού που είχε ποντιστεί κοντά στον πλωτήρα της Πύλου (Νοέμβριος 2014) Περισυλλογή της αυτόνομης πλατφόρμας βυθού που είχε ποντιστεί κοντά στον πλωτήρα της Πύλου (Νοέμβριος 2014) Ο πλωτήρας που ήταν ποντισμένος νότια της χερσονήσου του Άθω αμέσως μετά την περισυλλογή του (Ιούνιος 2018) Ο πλωτήρας που ήταν ποντισμένος νότια της χερσονήσου του Άθω αμέσως μετά την περισυλλογή του (Ιούνιος 2018) Ο πλωτήρας που ήταν ποντισμένος νότια της χερσονήσου του Άθω αμέσως μετά την περισυλλογή του (Ιούνιος 2018) Περισυλλογή αισθητήρων CTD, O2, Chl-A και θολερότητας από τον πυθμένα της θάλασσας (Άθως, Ιούνιος 2018) Αισθητήρας καταγραφής CO2 τόσο στην ατμόσφαιρα όσο και στην θάλασσα, προσαρτάται στον πλωτήρα E1-M3A (Ιούνιος 2018) Tο φουσκωτό σκάφος του ΕΛΚΕΘΕ προσεγγίζει τον σταθμό Ε1-Μ3Α (Απρίλιος 2018) Προσέγγιση στον πλωτήρα που είναι ποντισμένος νότια της χερσονήσου του όρους Άθως για περισσυλογή (Ιούνιος 2018) Υπολείμματα αλιευτικών δραστηριοτήτων στη γραμμή αγκύρωσης του σταθμού στον Άθω (Ιούνιος 2018) Μετά την συντήρηση, ο πλωτήρας μεταφέρεται για επαναπόντιση στην περιοχή νότια του όρους Άθως (Ιούνιος 2018) Νυχτερινή πόντιση πλωτήρα στον Σαρωνικό κόλπο (Οκτώβριος 2018) Tο φουσκωτό σκάφος του ΕΛΚΕΘΕ προσεγγίζει τον σταθμό Ε1-Μ3Α (Μάρτιος 2019) Επί τόπου συντήρηση του σταθμού E1-M3A (Μάρτιος 2019) Εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος εντοπισμού θέσης στο σταθμό Άθως (Δεκέμβριος 2019) Ο πλωτήρας νότια του όρους Άθως μετά την εγκατάσταση του αυτόνομου συστήματος εντοπισμού θέσης (Δεκέμβριος 2019) Επί τόπου συντήρηση του σταθμού Πύλου (Ιανουάριος 2020) Επί τόπου συντήρηση του σταθμού Πύλου (Ιανουάριος 2020) Εγκατάσταση αισθητήρα ραδιενέργειας στο σταθμό νότια του όρους Άθως (Νοέμβριος 2019)